Fleurig, vanaf het zaadje tot in de vaas


Er ligt een wereld van verschil tussen de bloemendetailhandel, de groothandel en de productie ervan bij de kweker.
Emotionele en gevoelswaarde van het product evolueren naarmate men opschuift in de richting van de klant.
Toch kan deze maar gerealiseerd worden door op alle niveaus met het grootste respect en permanente zorg om te gaan met het product.
De presentatie en voorstelling van het product naar elke schakel in deze ketting moet dan ook niet alleen informatief en correct zijn, maar tevens aantrekkelijk en uitnodigend.

© Patrick Verbessem

Vier varianten uit het assortiment grootbloemige Gerbera’s.

© Patrick Verbessem

Vier varianten uit het assortiment kleinbloemigen.

Productfoto’s van Patrick Verbessem, Business Visualisation.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s