Meerwaardemarketing – Choco


In zijn 16 pagina’s tellende paper ‘Meerwaardemarketing’ stelt Krist Pauwels van communicatiebureau Choco dat elke voedende relatie wordt bepaald door 8 kritische waarden die in het spel van relationeel geven en krijgen twee aan twee tegen mekaar ingeruild worden.

Zo krijg je voor vertrouwen openhartigheid in de plaats en omgekeerd, verantwoordelijkheid voor begrip, ruimtebewustzijn voor engagement en transparantie voor oorspronkelijkheid.

Boeiende lectuur die je gratis kan downloaden via www.meerwaardemarketing.be.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

w

Verbinden met %s